اخبار مدرسه مهندسی پزشکیتازه های مهندسی پزشکیتجهیزات پزشکی

اولین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی و تجهیزات بیمارستانی

OwensboroHealthRegionalHospital_iranianbme.com

اولین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی و تجهیزات بیمارستانی

به اطلاع کلیه علاقمندان می رساند اولین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی و تجهیزات بیمارستانی از تاریخ ۲ لغایت ۵ بهمن ماه ۱۳۹۴ برابر با ۲۲ لغایت ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶ میلادی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.
شرکت سپنتاس کیش مسئولیت برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی،تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی را بعهده دارد .

ایران در جمع پنج کشور برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ، مجری نخستین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی اعلام کرد: این نمایشگاه با هدف جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای ساخت بیمارستان در ایران برگزار می‌شود و با برگزاری آن، ایران در جمع پنج کشور برگزارکننده چنین نمایشگاهی قرار می‌گیرد.
محمود صدیقی با بیان این مطلب افزود: با توجه به کمبود بیمارستان و تخت بیمارستانی در کشور و همچین دغدغه‌های دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان، برگزاری چنین نمایشگاهی ضروری است.
وی گفت : در حال حاضر در چهار کشور چین، روسیه، آلمان و امارات متحده عربی چنین نمایشگاهی در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.
صدیقی با بیان اینکه این نمایشگاه روز جمعه دوم بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود، افزود: این نمایشگاه تا ۵ بهمن دایر است و با توجه به تغییرات شگرفی که پیشرفت علم و تکنولوژی در روند رشد صنایع و تولیدات ایجاد کرده است، برگزاری نخستین نمایشگاه بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی می‌تواند در تولید و بهبود کیفی در این حوزه مفید باشد.
مجری نخستین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی در ادامه با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن‌های ۱۰ و ۱۱ برگزار می‌شود ، افزود: شرکت‌های معتبری از فرانسه، انگلیس و آلمان آمادگی خود را برای حضور در این نمایشگاه اعلام کرده‌اند.
وی گفت: شرکت‌ها و موسسات داخلی و خارجی که در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مرتبط با این گروه کالایی فعالیت دارند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و برگزاری این نمایشگاه گامی بلند در جهت ارایه نوآوری‌ها و تولیدات مدرن این رشته از صنعت محسوب می‌شود.
صدیقی ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی مورد استقبال شرکت‌های ساختمانی، شرکت‌های انبوه‌ساز، سرمایه‌گذاران، دانشگاه‌های علوم پزشکی و خیرین کشورمان قرار گیرد.
وی در ادامه اهداف دیگر در برگزاری این نمایشگاه را «معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به بیمارستان‌سازی»، «شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی ، «ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی و کارآفرینی»، «آشنایی با نوآوری‌ها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی» و «ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولیدات» اعلام کرد.
hospitex-iranianbme.com-مدرسه مهندسی پزشکی ایران

مدرسه مهندسی پزشکی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا