آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات دندانپزشکیاخبار مدرسه مهندسی پزشکی

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی-اینسترومنت

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی-www.iranianbme.com

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی-اینسترومنت

مدرسه مهندسی پزشکی ایران در راستای برگزاری دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی برای علاقمندان بخصوص مهندسان و دانشجویان رشته مهندسی پزشکی,دانشجویان رشته مهندسی برق,دانشجویان رشته مهندسی مکانیک,دندانپزشکان و….. قصد دارد در این دوره ی آموزشی اقدام به برگزاری جامع ترین و کامل ترین دوره ی آموزش تخصصی تعمیرات اینسترومنت های دندانپزشکی نماید.

ویژگی های دوره ی آموزش تعمیرات اینسترومنت

به دلیل جامعه ی محدود تعمیر کاران اینسترومنت های دندانپزشکی آموزش هایی که تا به امروز در این زمینه در کشور ارائه شده است تنها در جهت آشنایی و نحوه ی نگهداری اینسترومنت ها بوده و افرادی که این آموزش ها را دیده اند برای ورود به بازار کار تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی(اینسترومنت ها)با مشکل مواجه شده اند.در همین راستا مدرسه مهندسی پزشکی ایران با استفاده از تجارب مهندسان فعال و مجرب در زمینه ی تعمیر تجهیزات دندانپزشکی اقدام به برگزاری دوره ی تخصصی تعمیرات اینسترومنت برای ورود دانشجویان و علاقمندان به بازار کار نموده است. که ویژگی های دوره ی آموزشی تعمیرات اینسترومنت در این مجموعه به شرح ذیل می باشد:

۱ – این دوره های آموزشی به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود.

۲ – پس از گذراندن این دوره آموزشی شما قادر به فعالیت در این زمینه و ورود به بازار کار تعمیرکاران تجهیزات دندانپزشکی-اینسترومنت ها می باشید.

۳ – پس پایان این دوره آموزشی شما می توانید از پشتیبانی فنی,تامین قطعاتو و حمایت معنوی این مجموعه در زمینه ی تعمیرات اینسترومنت ها در بازار کار بهره مند شوید.

۴ – یکی از مزایای این دوره ها آشنایی با انواع برند های معروف تجهیزات دندانپزشکی- اینسترومنت از جمله NSK,BIEN AIR,KAVO,W&H,FARO,COXO,…. و نقاط قوت و ضعف  آنها در بازار کار می باشد که پس از آن می توانید به عنوان کارشناسی در زمینه ی خرید و فروش اینسترومنت ها در بازار کار مهندسی پزشکی به فعالیت بپردازید.

۵ – آشنایی با کلیه ی ابزار مورد نیاز برای تعمیرات اینسترومنت های دندانپزشکی و…….

 

آموزش تعمیرات اینسترومنت-تعمیر توربین-تعمیر آنگل-تعمیر ایرموتور

محل و زمان برگزاری دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی-اینسترومنت

این دوره های آموزشی در استان تهران به مدت ۳ روز  از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۴ برگزار خواهد شد که در آن زمان استراحت و پذیرایی نیز گنجانده شده است.

 

ثبت نام اینترنتی آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

پس از پیش ثبت نام اینترنتی توسط کارشناس مربوطه با شما تماس و مراحل تکمیل ثبت نام شرح داده خواهد شد.

پیش-ثبت-نام-دوره-آموزشی-تعمیرات-تجهیزات-پزشکی-و-دندانپزشکی-مدرسه-مهندسی-پزشکی-ایران-iranianbme

 

واریز-به-حساب-مدرسه-مهندسی-پزشکی-ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا