آموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکیآموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات دندانپزشکیاخبار مدرسه مهندسی پزشکی

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در استان تهران

آموزش-تعمیرات.-تجهیزات-دندانپزشکی-در-استان-تهران-رشته-مهندسی-پزشکی

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در استان تهران

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی شهریور۹۵

MN01

مدرسه مهندسی پزشکی ایران در راستای برگزاری مجموعه دوره های آموزشی نگهداری و تعمیرات و راه اندازی تجهیزات و صنایع پزشکی برای علاقه مندان و بخصوص مهندسان رشته مهندسی پزشکی ،رشته مهندسی مکانیک ،رشته مهندسی برق ،رشته مهندسی مکاترونیک و همچنین دندانپزشکان اقدام به برگزاری دوره ی آموزشی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در استان تهران می نماید.

شرکت کنندگان در این دوره ضمن آموزش تئوری مباحث و آشنایی با نحوه کار و عملکرد تجهیزات دندانپزشکی بصورت عملی تعمیرات و عیب یابی تجهیزات دندانپزشکی را نیز فرا می گیرند و آماده ورود به بازارکار تجهیزات دندانپزشکی میشوند.و به عنوان تکنسین دندانپزشکی می توانند فعالیت خود را آغاز نمایند.

معیار انتخاب اساتید برای این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک تجربیات کاری می باشد فلذا اساتیدی که برای تدریس این دوره انتخاب می شوند کوله باری از تجربیات و کار عملی را در کارنامه خود خواهند داشت که یکی از امتیازات بی نظیر برای این دوره می باشد.

یکی از ویژگی های خاص که برای این دوره در نظر گرفته شده است مشاوره کاری رایگان پس پایان این دوره آموزشی می باشد بدین صورت که در بخش تعمیرات و تامین تجهیزات شما می توانید از پشتیبانی فنی,تامین قطعات و حمایت معنوی این مجموعه در بازار کار بهره مند شوید.

مدت زمان برگزاری این دوره ۲۵ ساعت آموزشی می باشد که در پنج روز در استان تهران برگزار خواهد شد.

توجه : این دوره برخلاف رویه ای که در برخی موسسات آموزشی اتخاذ شده است بصورت کاملا عملی برگزار می شود و تجهیزات مربوط به هر روش در اختیار کارآموز قرارداده می شود تا خود با انجام تست مراحل عملی آن را فراگیرد.

 

MN02

شرکت کنندگان در دوره ی آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در استان تهران علاوه بر آشنایی با تجهیزات دندانپزشکی نحوه ی تعمیرات، عیب یابی تجهیزات دندانپزشکی و همچنین نگهداری دوره ای تجهیزات دندانپزشکی را به شرح ذیل فرا می گیرند:

۱ – آموزش الکترونیک مقدماتی و آشنایی با قطعات و تجهیزات و ابزار مورد نیاز

۲ – آموزش تعمیرات یونیت و صندلی دندانپزشکی

۳ – آموزش تعمیرات کاویترون یا تعمیرات پیزو اسکیلر

۴ – آموزش تعمیر لایت کیور

۵ – آموزش تعمیر میکروموتور دندانپزشکی

۶ – آموزش تعمیرات آمالگاماتور

۷ – آموزش تعمیرات کمپرسور دندانپزشکی

۸ – آموزش تعمیرات ساکشن دندانپزشکی

در این دوره آموزشی ضمن انجام کار عملی بر روی دستگاههای آموزش داده شده آشنایی با مارکها و برندهای معروف تجهیزات دندانپزشکی یکی دیگر از آپشن های دوره آموزشی تعمیر و نگهداری تجهیزات دندانپزشکی می باشد.

MN03

مخاطبین این دوره آموزشی کليه فارغ التحصيلان رشته های فنی مهندسی و بالاخص رشته مهندسی پزشکی -رشته مهندسی مکانیک -رشته مهندسی برق – رشته مهندسی مکاترونیک -رشته مهندسی کامپیوتر و …  علاقه مندان به حوزه تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی و امورات فنی و همه‌ی پزشکان و دندان پزشکان و کارشناسان، و تعمیر کاران صنایع و تجهیزات دندانپزشکی می باشند.

 

MN05

برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه گواهینامه معتبر به زبان فارسی که دارای ارزش ترجمه و تایید وزارت امور خارجه را دارا می باشد بصورت رایگان اعطا خواهد شد.

cert12

آپشن دوم: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه و اخذ گواهینامه فارسی ، در صورت نیاز می توانند با پرداخت مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان گواهینامه به زبان انگلیسی را نیز علاوه بر گواهینامه فارسی دریافت نمایند.

cert003

MN06

زمان برگزاری آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در استان تهران

شهریور ماه ۱۳۹۵

به مدت ۵ روز

از ساعت ۹ الی ۱۴

 

 

MN10.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و صدور گواهینامه به شرح زیر می باشد که در زمان برگزاری دوره اخذ خواهد شد و نیازی به ارسال آنها قبل از برگزاری دوره نمی باشد.

۱ – کپی کارت ملی و شناسنامه طبق دستور العمل (بطوری باید در یک صفحه A4 بوده و در بالای صفحه تصویر شناسنامه و در پایین صفحه تصویر کارت ملی باشد)

۲ – کپی آخرین مدرک تحصیلی (ارائه گواهی موقت بلامانع می باشد)

۳ – دو عدد عکس ۴*۳ جدید و تمام رخ با زمینه روشن

 

پیش-ثبت-نام-دوره-آموزشی-تعمیرات-تجهیزات-پزشکی-و-دندانپزشکی-مدرسه-مهندسی-پزشکی-ایران-iranianbme

واریز-به-حساب-مدرسه-مهندسی-پزشکی-ایران

مدرسه مهندسی پزشکی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا