آشنایی با تجهیزات پزشکیآموزشآموزش اپراتوری تجهیزات الکترونیکیآموزش اپراتوری تجهیزات پزشکیآموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکیآموزش تعمیرات برد های الکترونیکیآموزش کالیبراسیون تجهیزات پزشکیاخبار مدرسه مهندسی پزشکیتجهیزات آزمایشگاهیتجهیزات اتاق عملتجهیزات پزشکیمهندسی پزشکی گرایش بالینیمهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریکمهندسی پزشکی گرایش بیومتریالمهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک

دوره آموزش کالیبراسیون تجهیزات بیمارستانی

شرکت مهندسی پزشکی آتانا تجهیز آزما ، جامع ترین شرکت کالیبراسیون و کنترل کیفی کشور در زمینه تجهیزات پزشکی ، بیمارستانی و آزمایشگاهی ، با همکاری مدرسه مهندسی پزشکی ایران برگزار می کند.

شرکت آتانا تجهیز آزما با اخذ مجوز ۲۶ دستگاه از اداره کل تجهیزات پزشکی کشور به عنوان جامع ترین شرکت کنترل کیفی در زمینه تجهیزات پزشکی ، بیمارستانی و آزمایشگاهی در سطح کشور و با بهره مندی از متخصصین و پرسنل فنی گروه های مختلف تجهیزات پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است. آزمایشگاه کالیبراسیون این شرکت مجهز به انواع کالیبراتورهای پزشکی و صنعتی است که اغلب ساخت کمپانی معتبر Fluke آمریکا می باشند.

 

برای مشاهده لیست مجوزهای شرکت آتانا تجهیز آزما از اداره کل تجهیزات پزشکی کلیک کنید.

این شرکت در راستای برگزاری مجموعه دوره های آموزشی تئوری و عملی و کالیبراسیون تجهیزات بیمارستانی و پزشکی؛ دوره های آموزشی را با همکاری مدرسه مهندسی پزشکی ایران برای علاقه مندان و بخصوص مهندسان رشته های مهندسی پزشکی ، مکانیک ، برق ، مکاترونیک و همچنین پرستاران در  استان تهران برگزار می گردد .

معیار انتخاب اساتید برای این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک تجربیات کاری نیز می باشد لذا اساتیدی که برای تدریس این دوره انتخاب می شوند کوله باری از تجربیات و کار عملی را در کارنامه خود خواهند داشت که یکی از امتیازات بی نظیر برای این دوره می باشد.

مدت زمان برگزاری این دوره ۵۶ ساعت آموزشی می باشد که در آخر هفته ها برگزار خواهد شد.

 

 

مدرسه مهندسی پزشکی-دوره های آموزشی تجهیزات پزشکی و بیمارستانیدوره آموزش کالیبراسیون تجهیزات بیمارستانی

مدرسه مهندسی پزشکی ایران

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا