آموزشاخبار مدرسه مهندسی پزشکی

دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی بهار ۹۵

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی-آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی-iranianbme.com

دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی بهار ۹۵

MN01

در راستای برگزاری مجموعه دوره های آموزشی نگهداری و تعمیرات و راه اندازی تجهیزات و صنایع پزشکی توسط انجمن مهندسان و نوآوران؛ دوره ی آموزشی نگهداری و تعمیرات تجهیزات پزشکی برای علاقه مندان و بخصوص مهندسان رشته مهندسی پزشکی ، رشته مهندسی مکانیک ،رشته مهندسی  برق ،رشته مهندسی  مکاترونیک و همچنین دندانپزشکان در قطب صنعتی کشور ، تبریز برگزار می گردد.

شرکت کنندگان در این دوره ضمن آموزش تئوری مباحث و آشنایی با نحوه کار و عملکرد تجهیزات پزشکی و آشنایی با تجهیزات پزشکی و بصورت عملی تعمیرات و عیب یابی تجهیزات پزشکی را نیز فرا می گیرند و آماده ورود به بازار عظیم تکنسین های پزشکی میشوند.

معیار انتخاب اساتید برای این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک تجربیات کاری می باشد فلذا اساتیدی که برای تدریس این دوره انتخاب می شوند کوله باری از تجربیات و کار عملی را در کارنامه خود خواهند داشت که یکی از امتیازات بی نظیر برای این دوره می باشد.

یکی از آپشن هایی که برای این دوره در نظر گرفته شده است مشاوره کاری رایگان پس از گذراندن دوره می باشد بدین صورت که در بخش تعمیرات و تامین تجهیزات انجمن مهندسان حامی و پشتیبان کارآموزان خود خواهد بود

مدت زمان برگزاری این دوره ۲۴ ساعت آموزشی می باشد که در آخر هفته ها و در سه روز در شهر تبریز  برگزار خواهد شد.

توجه : این دوره برخلاف رویه ای که در برخی موسسات آموزشی اتخاذ شده است بصورت کاملا عملی برگزار می شود و تجهیزات پزشکی مربوط به هر روش در اختیار کارآموز قرارداده می شود تا خود با انجام تست مراحل عملی آن را فراگیرد و در پایان دوره نفرات علاقمند جهت شرکت در برنامه کارآموزی جهت فراگیری فنون اجرایی کار معرفی می شوند.

توجه: این دوره در سه سطح تعمیر تجهیزات پزشکی ۱ و ۲ و ۳ برگزار می گردد که هر دوره ۲۴ ساعت زمان آموزش می باشد.

دوره های مجازی آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

امکان حضور مجازی در این دوره ها ( ویژه ی علاقمندان از شهرهای دیگر و شاغلین )

در پی درخواست های مکرر علاقمندان به حضور در این دوره ها که شاغل و یا در شهر های دیگر زندگی می کنند این امکان  ارائه می گردد بطوری که در صورت ثبت نام اعضا بصورت مجازی نیازی به حضور مستمر در کلاس های آموزشی نبوده و صرفا با مطالعه مستندات پک آموزشی ارائه شده با اعمال شرایط خاص امکان صدور گواهینامه وجود خواهد داشت.برای شرکت کنندگان مجازی فیلم های دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی به همراه مستندات ارسال می گردد و پس از مطالعه موارد همانند سایر شرکت کنندگان آزمون بصورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

MN02

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با تعمیرات، ایرادیابی و همچنین نگهداری پیشگیرانه دوره ای تجهیزات پزشکی در سه سطح با عنوان دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی ۱ تا ۳ به شرح زیر آشنا می شوند:

۱) آموزش الکترونیک پایه

۲) شناخت قطعات الکترونیکی

۳) عیب یابی برد های الکترونیکی

۴) آشنایی با تجهیزات پزشکی، مکانیزم عمل و کاربرد تجهیزات پزشکی

۵) آشنایی با مارکها و برندهای معروف تجهیزات پزشکی و مزایای هرکدام

۶) آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی معاینه عمومی(افتالموسکوپ، اتوسکوپ، هدلایت، لارنگوسکوپ)

۷) آموزش تعمیر فشارسنج – تعمیر پالس اکسی متر

۸) آموزش تعمیر چراغ سیالتیک – تعمیر ساکشن جراحی

۹) آموزش تعمیر وارمر خون – تعمیر پمپ سرم – تعمیر پمپ سرنگ

۱۰) آموزش تعمیر الکتروکوتر- تعمیر الکتروشوک

۱۱) آموزش تعمیر ونتیلاتور- تعمیر(ECG) ای سی جی یا تعمیر (EKG)ای کی جی

۱۲) آموزش تعمیر الایزا ریدر – تعمیر انکوباتور

در این دوره آموزشی ضمن انجام کار عملی بر روی دستگاههای آموزش داده شده به بررسی نقشه های الکتریکی و مکانیکی تجهیزات پزشکی نیز پرداخته می شود و همچنین اشکالات رایج و عیب یابی تجهیزات پزشکی و نحوه رفع آنها مورد بررسی قرار می گیرد.آشنایی با مارکها و برندهای معروف هر دستگاه و مزایای هرکدام یکی دیگر از آپشن های بی نظیر دوره آموزشی تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی می باشد.

MN03

مخاطبین دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی کليه فارغ التحصيلان رشته های فني مهندسی و بالاخص رشته مهندسی پزشکی – مکانیک – برق – مکاترونیک – کامپیوتر و …  علاقه مندان به حوزه تعمیرات تجهیزات پزشکی و امورات فنی و همه‌ی پزشکان و دندان پزشکان و کارشناسان، سرپرستان بیمارستان و تعمیر کاران صنایع و تجهیزات پزشکی

MN04

بر اساس دستورالعمل مصوب شورای آموزشی انجمن، آزمون کلیه دوره های آموزشی بصورت اینترنتی و از طریق سامانه هوشمند آزمون های اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به حضور مجدد کارآموز جهت انجام آزمون نمی باشد.

آزمون این دوره نیز بصورت اینترنتی می باشد که شرکت کنندگان باید به ۲۵ سوال چهار گزینه ای در ۲۵ دقیقه پاسخ دهند که مدت زمان مجاز جهت ورود به سیستم آزمون ۲۴ ساعت جهت شروع فرایند آزمون می باشد که زمان شروع و پایان آن برای هر دوره آموزشی، پس ثبت نام در دوره ها از طریق واحد آموزش انجمن اطلاع رسانی می گردد.

MN05

در این دوره آموزشی چندین حالت برای صدور گواهینامه آموزشی پیش بینی شده است که شرکت کنندگان بسته به نیاز خود می توانند نوع گواهینامه های خود را تعیین نمایند.

آپشن اول :  برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه گواهینامه معتبر از طرف انجمن مهندسان و نوآوران به زبان فارسی که دارای ارزش ترجمه و تایید وزارت امور خارجه را دارا می باشد بصورت رایگان اعطا خواهد شد.

cert12

آپشن دوم: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه و اخذ گواهینامه فارسی ، در صورت نیاز می توانند با پرداخت مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان گواهینامه به زبان انگلیسی را نیز علاوه بر گواهینامه فارسی از طرف انجمن مهندسان و نوآوران دریافت نمایند.

cert003

آپشن سوم : شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت قبولی در آزمون مربوطه می توانند علاوه بر گواهینامه های انجمن مهندسان و نوآوران با پرداخت ۲۰ دلار (بیست دلار) گواهینامه بین المللی از آکادمی RFTC اسپانیا و دارای کد رهگیری بین المللی را درخواست نمایند . شایان ذکر است مدت زمان صدور این گواهینامه ۱ ماه می باشد.

cert004

MN06

این دوره آموزشی در یکی از سالن های اختصاصی انجمن مهندسان و نوآوران به مدت ۵ روز و در آخر هفته ها از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ برگزار خواهد شد که زمان های استراحت در آن گنجانده شده است.

110

MN07

بر اساس تصمیم گیری و اعلام واحد آموزش هزینه ثبت نام برای  دوره آموزشی تعمیر تجهیزات پزشکی ۱ به شرح ذیل می باشد :

دوره آموزشی تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی-مدرسه مهندسی پزشکی

این هزینه شامل : مفاد آموزشی دوره – پک آموزشی به همراه کیف و کتاب و سی دی – پذیرایی های میان وعده – نهار و صدور گواهینامه فارسی دوره می باشد .

MN10.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و صدور گواهینامه به شرح زیر می باشد که در زمان برگزاری دوره اخذ خواهد شد و نیازی به ارسال آنها قبل از برگزاری دوره نمی باشد

۱) کپی کارت ملی و شناسنامه طبق دستور العمل (بطوری باید در یک صفحه A4 بوده و در بالای صفحه تصویر شناسنامه و در پایین صفحه تصویر کارت ملی باشد)

۲) کپی آخرین مدرک تحصیلی (ارائه گواهی موقت بلامانع می باشد)

۳) دو عدد عکس ۴*۳ جدید و تمام رخ با زمینه روشن

۴) رزومه کاری و تحصیلی که شامل کلیه فعالیت های فنی و مهندسی و علمی و پژوهشی فرد باشد (به زبان فارسی)

توجه: درصورتی که در ارائه هریک از موارد مذکور مشکلی وجود داشته باشد علاقمندان می توانند پس از پیش ثبت نام اینترنتی و تماس کارشناسان آموزشی دوره  با شما آن را مطرح نموده و راهکار مربوطه را جویا شوید.

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی تابستان ۹۵

۲۴ ,۲۵ ,۲۶ شهریور ماه

پیش-ثبت-نام-دوره-آموزشی-تعمیرات-تجهیزات-پزشکی-و-دندانپزشکی-مدرسه-مهندسی-پزشکی-ایران-iranianbme

مدرسه مهندسی پزشکی ایران

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. با سلام و احترام
      در حال حاضر برای برگزاری این دوره های آموزشی خوابگاه در نظر گرفته نشده است و شرکت کنندگان در دوره های آموزشی تعمیرات دستگاه های پزشکی و دوره های آموزشی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی ضمن آموزش تئوری مباحث و آشنایی با نحوه کار و عملکرد تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی و آشنایی با این تجهیزات بصورت عملی تعمیرات و عیب یابی تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی را فرا می گیرند و آماده ورود به بازار کار مهندسی پزشکی و بازار عظیم تکنسین های پزشکی و دندانپزشکی می شوند.یکی از آپشن هایی که برای این دوره های آموزشی در نظر گرفته شده است مشاوره کاری رایگان پس از گذراندن این دوره ها می باشد بدین صورت که در بخش تعمیرات و تامین تجهیزات پزشکی و تعمیرات و خرید و فروش تجهیزات دندانپزشکی انجمن مهندسان و مدرسه مهندسی پزشکی ایران حامی و پشتیبان کارآموزان دوره های آموزشی خود خواهد بود.

      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا